28 Haziran 2014

İFTAR DUASI

RAMAZAN AYINDA YAPILAN İFTAR DUALARI 






Arapçası: Bismillahi vel hamdü lillâhi, allâhümme leke sumtü ve alâ rızkıke eftartü ve aleyke tevekkeltü, Sübhâneke ve ni hamdike tekabbel minni, inneke entes semiul aliym.


Türkçe Anlamı: Allah’ım! Senin için oruç tuttum, Senin için rızkınla orucumu açtım. Ancak Sana tevekkül ettim. Seni hamdinle tesbih ederim. Allah’ım Benden kabul buyur. Çünkü Sen işiten ve bilensin.




RAMAZAN AYINDA İFTAR DUASI

Allah'ım,Senin rızan için oruç tuttum,Sana inandım,Sana güvendim,Senin rızkınla orucumu açtım,Hamd olsun verdiğin nimetlere,Sağlık ve afiyete. Ey bağışlaması bol Rabbim,Beni,Ailemi,Milletimi,Devletimi,Ve tüm inananları koru...Rahmetini ve yardımını esirgeme üzerimizden,Bizlere yaşama sevinci ver,Her türlü güçlüğe karşı dayanma gücü ver,Senin her şeye gücün yeter.

Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.